عهد نامه

دلت را خانه ی ما کن مصفا کردنش با من

به ما درد دل افشا کن مداوا کردنش با من

 

اگر گم کرده ای کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من

 

اگر درها به رویت بسته شد دل برنکن باز آ

در این خانه دق الباب کن باز کردنش بامن

 

 

بیافشان قطره ای اشکی که من هستم خریدارش

بیا بر قطره ای اخلاص دریا کردنش با من

 

به من گو حاجت خود را اجابت میکنم انی

طلب کن انچه میخواهی محیا کردنش با من

 

چو خوردی روزی امروز مارا شکر نعمت کن

غم فردا نخور تامین فردا کردنش با من

 

بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را

بیا بر نیک و بد جمع و منهی کردنش با من

 

اگر عمدی گناه کردی مشو نومید از رحمت

تو توبه نامه بنویس امضا کردنش با من



نظرات شما عزیزان:

علی مددی
ساعت9:48---22 مهر 1393
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر

باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر

«هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»

این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر

خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار

ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر

عید سعید غدیر بر شما مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, | 16:18 | نویسنده : خاطره صادقی |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس